whittier uptown


me with Anna and Alice 

 
 
 
I eftermiddags så var vi nere i Uptown igen för att checka läget. Jag köpte en ny byxdress som jag faktiskt tänkte vänta lite med att lägga upp för jag har en secret plan. Idag var också första gången som jag var på Starbucks. Double Chocolaty Chip var så himla god och jag rekomenderar den verkligen. För er svenskar som läser det så kostade den faktiskt bara 25:- och det var den lilla storleken aka. stora storleken för oss svenskar so be jelly.
 
This afternoon we went to Uptown again. I bought a new jumpsuit but you guys have to wait to see it because I have a plan. This was also my first time on Starbucks. Double Chocolaty Chip is a recomentation so please try it if you haven't done that yet. 

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback