new york city

central park

 

times square
 

brooklyn bridge

Jag kan inget annat säga än att den här veckan har varit väldigt ovanlig. Det började med att jag på torsdag morgon fick ett samtal från Explorius där dom berättade att jag har fått min värdfamilj i en stad som heter Lynchburg i Virginia. Fredag morgon 6.30 gick flyget från Sverige och nu är jag i NYC!! Snabbt om dagen så har vi gått omkring på hela Manhattan. Allt från updown (upper east/west side) till downtown (lower Manhattan). Tog massa bilder och här är några av dem!
 

This week has been really exciting and hectic! Two days ago I got my host family and all of sudden I'm already in New York having tours around the city. We've seen everything from Upper East Side to SoHo and Lower Manhattan! Here are some photos.

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback