thanksgiving

 
 
 
 
 
 
 
Hej alla, nu har jag varit med om min första Thanksgiving någonsin och allt var precis som jag hade tänkt mig! Min vmammas pappa samt bror och syster med familjer var här och vi började dagen med att äta sticky buns till frukost. För att förklara sticky buns så enkelt som möjligt så är som mini bullar med något sött klet på haha. Senare på förmiddagen så höll de flesta vuxna på med att förbereda maten, min vmammas bror spelade piano och sjöng, och vi "barn" var ute och spelade amerikansk fotboll. Vi åt även dumplings som tilltugg. På eftermiddagen åt vi självaste maten vilket var kalkon, potatismos, tranbärsgelé, "stuffing", massa andra saker, och pumpkin pie och apple pie till efterrätt (ingen kommentar). 
 

 
I've celebrated my first Thanksgiving ever and it was exactly as I have imagined it. My host-moms dad, brother, sister (with family) were here and we started off the day with sticky buns for breakfast. For lunch we had dumplings and for dinner we had turkey, mashed potatoes, cranberry sauce and a lot of other stuff. 

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback