desert hill outlet





 




 
Jag kan inte förstå att jag fortfarande är vid liv. Idag har jag spenderat hela dagen på Desert Hill Outlet. Hela min kropp värker. Armarna med tanke på alla påsar jag bar omkring på och fötterna och benen för att jag har gått så mycket. Dessutom så var det 48°C och det blåste en ännu varmar vind. Vill du förstå vad jag menar så kan du bara ta en hårfön och blåsa mot ansiktet. 
 
You can't believe what I've been through today. I'm glad I'm still alive. We spent the whole day at Desert Hill Outlet. My whole body is aching considering all the bags that I've dragged around all day and how much I've walked. Not only that, it was 48°C and the wind was even warmer. 

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback