my house




 


Här ovan kan ni se några bilder på mitt hus från utsidan. Jag bor några minuter utanför Lynchburg, Virginia vilket är en stad på ca 75 000 invånare. Runt omkring mig bor flera grannar och som ni ser på bilderna så äger min familj även en del utav dammen.
 
Skolan jag går på heter Jefferson Forest High School.  Där går, förutom mig, 1300 andra elever så den är hyfsat stor. Med skolbuss så tar det ungefär 20 minuter för mig att komma till skolan (bussen tar en omväg för att hämta massa andra ungar). Mig hämtar den varje dag utanför huset vid 7:55, dock börjar inte skolan för ens 8:55.
 


Here's some pictures of my house. I live outside a town in Virginia called Lynchburg (75 000 habitants). I have some neighbors and my family even has a pond in their backyard. The school I go to is called Jefferson Forest High School. Everyday I have to ride the school bus for about 20 minutes to get there.

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback