this week - according to my phone


Här är några bilder från min mobil som jag har tagit i helgen. På fredag kvällen mötte jag upp Sam vid skolan för att kolla på en Amerikans fotbollsmatch och det var helt grymt! Min skola har verkligen den typiska "school spirit" som man ser i filmer. Vissa hade målat sig i skolfärgerna (svart och röd) och vissa hade bara på säg kläder i de färgerna. De hade även stora tutor och flaggor osv. Det var i alla fall as kul, helt underbar känsla att stå där mitt i allt. Jag hade rätt ont i halsen efteråt. JF vann med 35-7 så det blev en del skrikande.
 
Igår, lördag, tog min familj mig till en Basebell match och det var rätt häftigt att se. Dock blev det lite långtråkigt efter ett tag. Fattar fortfarande inte reglerna. Jag provade dessutom Kettle Corn för första gången och det är helt enkelt popcorn med socker på. Äckligt.
 

 
This friday I went to a football game for the first time in my entire life and it was a-mazing. They had the typical school spirit that you always see in movies. People painted their bodies in our school colors, some people had big horns and flags. It was absolutley awesome to be in the middle of this crowed and cheer for the team. And my throat was kind of sore afterwards. JF won by 35-7 so it's no wonder that I screamed so much.
 
Yesterday (Saturday) my family took me to a Baseball game and that was pretty cool. After more than 1 hour I found it quite boring especially when I didn't understand any of the rules. I did also try Kettle Corn which is popcorn with sugar, eww.

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback