summer break











 
Sommarlovet har äntligen börjat igen! Nu har jag gått ut 2an och ska snart börja som senior. Jag blir bara allt mer nervös för varje dag! Det är så mycket som jag ska hinna med i sommar som t.ex att jobba, söka visum på ambassaden i Stockholm och samtidigt träffa kompisar där, åka på semester, umgås med kompisar och så klart börja packa! Med tanke på att jag inte har någon aning när jag åker eller vart jag kommer att bo så försöker jag att hitta på saker för att glömma bort tiden! 
 
I helgen var jag, Sanna, Sanna och Vivi i Värnesborg på en camping och vi hade det sjukt roligt. Tog första doppet för i år, solade och skrattade!
 

 
Summer break is finally here and I'm about to be a seniooor! I am so nervous for my upcoming year and there's so much going on right now. I have to work, apply for visa, meet some friends up in the north, spend time with my friends and family and of course start packing! Since I don't have any clue on where I'm going or when I'm going I just have to enjoy the summer and wait for more information.
 
This weekend Sanna, Sanna, Vivi and I went camping in Vänersborg and we had so much fuuuun!

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback