Q/A part 1

Emma:
Hur svårt är det med engelska i skolan och i allmänheten socialt? Är det lätt att förstå och bli förstådd eller var det jätte svårt i början/svårt fortfarande?
 
Hej Emma, för mig har inte engelskan varit något problem alls. Jag har alltid varit lite blyg och osäker på min engelska men det gick över väldigt snabbt. Jag åkte med explorius på soft landing camp och umgicks där med ett par tjejer från Finland vilket gjorde att vi var tvungna att prata engelska och det gjorde mig väldigt förberedd. Ibland är det lite frustrerande att inte alltid bli förstådd när man försöker förklarar något men inte hittar orden men förutom det så är det ganska lätt. 
 
 
Evelina:
Hur upplever du killarna i USA, är dom snyggare, snällare, mognare än de är i Sverige? Och har någon visat intresse för dig :)?
 
Hej Evelina, jag kan verkligen säga att killarna här är snyggare haha. Jag vet inte riktigt om jag kan kalla dom mogna. De är bara annorlunda från killar i Sverige och de har inte samma humor. Jag tycker att de flesta är snälla men enligt min lokala kontaktperson så är killar lögnare och elaka (har dock inget bevis på att de är sant). Det finns en del som har visat intresse. De är inte alla lika blyga här utan väldigt öppna och har inte alls problem med att fråga efter ens nummer eller fråga ut på en dejt. 
 
 
Elin:
Vad skrev du i ditt personliga brev?
 
För att vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg haha. Men jag ska försöka leta upp det och kan skicka till dig på Facebook om du lägger till mig.

comment

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback